Waasland magazine

In Waasland ervaar je het contrast tussen natuur en industrie, gezellige steden en verlaten dorpen, oude forten en moderne architectuur. Insiders Online heeft voor Waasland (BE) het branding-concept geschreven, waar sterk naar voren kwam dat Waasland een gebied is met sterke contrasten: industrie versus natuur, art-deco versus abondoned places. Aan de hand van het branding-concept zijn wij gevraagd een passende visuele identiteit te creëren. We hebben contrasten gezocht in het logo en de typografie. Het logo bestaat uit harde, strenge grafische vormen, als tegenhanger hebben we een organische uitstraling in de typografie neergezet, welke wordt ingezet als quotes op posters en als verhaallijn in het magazine.

Tools:
Adobe Illustrator Adobe Indesign
Verzorging van:
  • Visuele identiteit
  • Logo
  • Typografie
  • Magazine
Studio-Daad-Waasland-Logo-identiteit-typografie-magazine.jpg
Studio-Daad-Waasland-Logo-identiteit-typografie-magazine2.jpg
Studio-Daad-Waasland-Logo-identiteit-typografie-magazine3.jpg
Studio-Daad-Waasland-Logo-identiteit-typografie-magazine5.jpg
Studio-Daad-Waasland-Logo-identiteit-typografie-magazine8.jpg
Studio-Daad-Waasland-Logo-identiteit-typografie-magazine9.jpg
Studio-Daad-Waasland-Logo-identiteit-typografie-magazine10.jpg
Studio-Daad-Waasland-Logo-identiteit-typografie-magazine11.jpg
Studio-Daad-Waasland-Logo-identiteit-typografie-magazine12.jpg
Studio-Daad-Waasland-Logo-identiteit-typografie-magazine13.jpg
Studio-Daad-Waasland-Logo-identiteit-typografie-magazine14.jpg
Studio-Daad-Waasland-Logo-identiteit-typografie-magazine15.jpg

contact

Contact

Portiershuisje – De Gruyter Fabriek
Veemarktkade 8-D
5222 AE ’s-Hertogenbosch